Još malo starih fotki iz "Glasa Srpske":
Jul 1999, ovaj bus ne znam koji je, možda neka Setra serije 100

Septembar 1999, TAM 260 A 116 M Autokaroserija sa lijepljenim staklima. Ima bolja fotka iz fabrike u postu #13

23.11.1999. Bočcov bijeli O305, ne znam da li je zglobni ili solo

23.03.2001. Saurer RH 525 23, MAN SG 312 i u pozadini neki MAN iz Braunschweiga, vjerovatno SL 200. S obzirom na to da je drveće na fotografiji olistalo a u martu se to ne dešava, fotka je sigurno iz 2000. godine.

30.03.2001. Bočcov prigradski Steyr, kada su najavljivali da će svi njihovi busevi biti u boji slonove kosti, s tim da ja njih pamtim kao plave otkako znam za sebe.

Sada slijede informacije koje dopunjuju prethodne fotke u boji (iz pretprošlog posta, iz 1998) a koje sam dobio u privatnu poruku mimo ovog foruma, autora @nebojsaarh. Citiram:
https://phototrans.eu/14,134037,0,Gr_f___Stift_GU280_M18_BG_421_521.html
Zna li neko kada su u Autoprevoz došli Liaz busevi, koji su dugo obaljvali prigradske i republičke linije i da li su došli novi ili polovni?
Jul 1999, ovaj bus ne znam koji je, možda neka Setra serije 100

Septembar 1999, TAM 260 A 116 M Autokaroserija sa lijepljenim staklima. Ima bolja fotka iz fabrike u postu #13

23.11.1999. Bočcov bijeli O305, ne znam da li je zglobni ili solo

23.03.2001. Saurer RH 525 23, MAN SG 312 i u pozadini neki MAN iz Braunschweiga, vjerovatno SL 200. S obzirom na to da je drveće na fotografiji olistalo a u martu se to ne dešava, fotka je sigurno iz 2000. godine.

30.03.2001. Bočcov prigradski Steyr, kada su najavljivali da će svi njihovi busevi biti u boji slonove kosti, s tim da ja njih pamtim kao plave otkako znam za sebe.

Sada slijede informacije koje dopunjuju prethodne fotke u boji (iz pretprošlog posta, iz 1998) a koje sam dobio u privatnu poruku mimo ovog foruma, autora @nebojsaarh. Citiram:
Citat:Onaj bijeli Ikarbus 103 bio je u vlasništvu Autoprevoza Banja Luka. Jedno vrijeme je bio na gradskim linijama. Poslije je prebačen na liniju Banja Luka - Crkvena. Autobus je kasnije ofarban u crvenu boju i dugo godina je bio u funkciji. Na toj liniji je završio karijeru.Mimo informacija o busevima sa fotki, dobio sam i ove:
Zeleni zglobni autobus je od Bočac Tursa, linija 14 (Centar-Starčevica).
Centralova plavo-bijela Setra nije dugo vozila gradske linije. Na fotografiji je na liniji 14A. Nešto mu nije bilo uredno sa zadnjim amortizerima i na svakoj neravnini zadnji kraj je "poskakivao".
Žuti Centralov Saurer kod Škorpiona je na liniji 17A. 17A je više puta mijenjala trasu. Išla je sa Paprikovca preko centra, dalje je pratila liniju 14 do Rebrovca pa nastavljala ravno istočnim tranzitom (nije se penjala na Starčevicu) do sadašnjeg Euro Benza pa kod Škorpiona skretala ka Obilićevu i okretala se u Krfskoj ulici. A druga trasa je bila da se penje na Starčevicu.
Citat:Narandžasti zglobnjak Gräf & Stift je najvjerovatnije Bočac turs. Sjećam se tog autobusa, ako se ne varam bio je na tadašnjoj liniji 6 (Paprikovac-Centar-Autobuska stanica). Bio je i zglobni O305 (model 1985.) takođe na liniji 6, ima fotka na ovom linku Produženi ugovori o javnom prevozu putnika u Banjoj Luci - Akta.ba Vijesti.Iz ovoga se zaključuje da je čuveni narandžasti zglobnjak bio Gräf & Stift, vjerovatno ex Linz kao što je ovaj:
Inače, garaža Bočac tursa, kada je firma osnovana, je bila pod Starčevicom, na mjestu gdje je sada Euro Benz i zgrada iza pumpe.
Da, devedesetih je svega bilo, čak je Autoprevoz imao i jedan trolejbus koji je prepravljen u autobus (svijetlo sive boje ako se dobro sjećam), zatim je bilo par zglobnih koji su prepravljeni u solo autobuse (Bočac turs).
https://phototrans.eu/14,134037,0,Gr_f___Stift_GU280_M18_BG_421_521.html
Zna li neko kada su u Autoprevoz došli Liaz busevi, koji su dugo obaljvali prigradske i republičke linije i da li su došli novi ili polovni?