Chat tema

Autor Amer, 29 08, 2017, 14:23:17 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

mate

Smiju, zašto ne - ako imaju dozvolu na drugi prijelaz, koriste to. Ima vam to hrpa KS/MKD prijevoznika u slučaju HR-SRB granice, pa umjesto čepa na Bajakovu naprave čep na Tovarniku...
Ugl. ovaj vikend je specifičan jer se dosta dijaspore vraća nazad, dok zadnji dio dijaspore tek dolazi na GO...gužve prema Zapadu slijede sad sve do kraja 8.mjeseca, dok se sva dijaspora vrati na Zapad

The_Dubster

da prebacim priču ovdje o ovome
Citat: mate  u 10 08, 2025, 11:48:40 PRIJEPODNEO ovom čudu bi se dalo raspravljati...ovaj primjerak je trenutno u Arrivi na probi



Moj neki zaključak - radije par godina stara Setra ili Neoplan - nego ovaj potpuno nov


Donekle se slažem, ali vidi ovo.
Ako turistička agencija zahtjeva isključivo nov autobus sa određenom opremom i ako ovaj bus sve to ispunjava - šta fali?
Ne znam koja je cijena, ali pretpostavljam da je full napucana oprema opet ako ne jeftinija, onda barem u ravni sa standardnom MAN-a. O Daimler grupi da ne pričam. Dakle, štima.
E drugo je sad, ako agencija baš traži isključivo veliku četvorku...

Sa strane FLixBusa - i oni traže određenu opremu, razmak izmjeđu sjedišta i sjedišta zeleno-siva. Dakle, ako i ovaj autobus može to ispuniti, zašto da ne? Putnici dobijaju, komfor, traženu opremu, novo vozilo... 
Sa strane prevoznika, opet je win-win. Ima bus koji je tražen za operacije, a po dobro dobro nižoj cijeni.



E sad drugo je naše mišljenje o Kinezima, jel smrde unutra i slično...



Mene zanima kako će ići održavanje ovih autobusa. Praksa je pokazala da u situacijama kada hitno treba neki dio to je ona gangula za riješiti... AKo Vincek ne napravi dobar lager rezervnih dijelova sa dijagnostičkim aparatima, onda će ovo biti uanprijed osuđeno na propast. Čak i da obezbijedi, zamisli pošalješ bus u Španiju i pokvari se tamo. Kako šta gdje riješiti kvarove. Nije baš da imaš King Long ovlaštenih servisa toliko po Evropi. Balkan da i ne spominjem...

Koliko se sjećam Eurobus Rijeka je radio King Long za HR, CG i BIH, pa nije potrajalo. Ovo je dakle povratak King Longa u Hrvatsku, pa vidimo. Tako da sve u svemu, jako zanimljiv projekat.


Još me zanima ako se zna:
- Koliko su plaćeni ovi King Longovi?
- Jel se morala plaćati carina na njih, pošto nisu roba porijeklom iz EU?
- Ako ih se nudi na prodaju, kakvu garanciju i koliko nude?

Semir

Mislim da je Josip Mijatović napisao negdje da izađe 225 000eur sa svim e sad za garanciju neznam.

The_Dubster

znači i sa carinom?

Pa to je ništa onda... Kad uzmeš u obzir da je najjeftiniji bus od velike četvorke MAN R07 skoro 300.000 eura. Matematiku odradite sami.

Marko NS

#319
Ovim busevima je verovatno veca carina nego sto sam bus kosta ,ako vazi isto kao sto je EU uvela za njihove e-automobile.Ako je ta cena mogu se dva busa uzeti kao sto negde kosta jedan Troosovinac. Iskreno treba imati hrabrosti sto se tice servisne mreze , znam sa slucajeve gde su ljudi u nekim delovima evrope imali razne situacije sa Van Hoolovima i Volvo busevima i ako oni imaju ogromnu mrezu preko Daf-a i Volvo preko svoje mreze.

Ako nekog zanima ovo im je uvoznik za nemacku, negde sam na sajtu procitao da nude 2 godine Garanciju.
https://omnicar.eu/product-category/king_long_busse_deutschland/

Surinam

Koliko su nove setre i mercedesi ako je man 300 000€?

Kinezi preko auta ulaze s punim gasom na tržište evrope. Očekujem i buseve i kamione u nekom budućem periodu.

mate

Što se tiče Setri, ovisno od opreme - one tzv. socijalne za Flix se već mogu naći i za 280 tisuća eura, ali prosjek nove Setre s pristojnom opremom je cca. 350-370 tisuća eura, MB Tourismo je nešto jeftiniji.

S obzirom da sam bio u ovom Kinezu i dosta sam s vozačem pričao - što se tiče njegovog mišljenja njemu se čak sad na prvu bus čini sasvim ok, s obzirom da može usporediti i sa Scaniom Touring koju je dobio kad je nova stigla u Panturist i s njim radio turizam sa strancima na Zapadu. Ovo mu djeluje puno bolje od tada nove Scanie što pripisuje vjerojatno i napretku samih Kineza. Kinezi s ovim busem hoće konkurirati Setri (515 ili 516 HD/2), te se probiti na siromašnija tržišta Europe i pokušati napraviti dar-mar. Ostaje vidjeti hoće li tipa Poljaci, Česi, Slovaci koji ruše cijenu na prijevozu Azijata zapadnim prijevoznicima uzimati ove turističke Kineze i još više baciti zapadnjake u očaj.

Ne znam kakav dogovor Vincek ima s Kinezima, jer poznavajući Vincekove servisne službe - bit će zanimljivo ako bus ostane u kvaru negdje dalje od Varaždina (ili neke garaže koja je u suradnji s njima), ako nisu osigurali servisnu podršku ne samo u HR, već duž čitave Europe.

Ugl. vidjet ćemo kako će se pokazati i hoće li naći put do svojih kupaca.

MAN464

Ako govorimo o novim Mercedesima i Setrama (znaci novi) oni su oko cca 400.000 eura, plus dugo čekanje. Mislim da su Tourisme jedno vrijeme isporučivali bez onih bočnih lajsni za klimu na krovu? 
Man je nesto jeftiniji ali nije puno ali ga se može dobiti puno prije, cityliner neznam jeli se počeo opet raditi? 

Oni koji misle da su ovi kinezi isto kao oni 2008. grdno se varaju, mada mislim da kod nas nece imati veliku prođu, eventualno Vincek i Arriva i to je to.

Usput koji su motor i mjenjači u njima (cummins?).


BVB

Surinam

Apropo novih autobusa, onda neke naše prevoznike ide baš dobro.
Dosta agencija kupuje nove buseve.
To je pohvalno.

mate

@MAN - Cumminsov motor je u njima 400 i nešto konja, dosta glasan, ono tipično američki.

Što se tiče novih buseva - bome da, dosta prijevoznika i u HR i u BiH se odlučuje za nove buseve, a što se tiče posla u turizmu, posla definitivno ima preko glave, bilo turizma s domaćim ili sa stranim gostima, čak u nekim segmentima se izjednačuje godina s 2019. ili premašuje tu godinu.

The_Dubster

Citat: mate  u 11 08, 2025, 13:54:09 POSLIJEPODNEKinezi s ovim busem hoće konkurirati Setri (515 ili 516 HD/2), te se probiti na siromašnija tržišta Europe i pokušati napraviti dar-mar. Ostaje vidjeti hoće li tipa Poljaci, Česi, Slovaci koji ruše cijenu na prijevozu Azijata zapadnim prijevoznicima uzimati ove turističke Kineze i još više baciti zapadnjake u očaj.
Ovo je interesantno. Ako agencije budu tražile nove buseve kako sam gore napisao ili ovi Istočnjaci uzmu ove za FLix linije, eto belaja...


Citat: mate  u 11 08, 2025, 17:51:50 POSLIJEPODNE@MAN - Cumminsov motor je u njima 400 i nešto konja, dosta glasan, ono tipično američki.
Ja sam čuo da su Cummins motori u Higerima, Cummins, ali po njihovoj licenci te da su zapravi pravljeni u Kini, pa sad...
Ne bi me iznenadilo da je i ovdje nešto slično. Mada čuo sam i priču da se Cummins motori za EU tržište sklapaju u Velikoj Britaniji negdje



Citat: MAN464  u 11 08, 2025, 16:12:39 POSLIJEPODNEOni koji misle da su ovi kinezi isto kao oni 2008. grdno se varaju, mada mislim da kod nas nece imati veliku prođu, eventualno Vincek i Arriva i to je to.
100%
Bio sam u njihovom ovom busu: https://bhbus.ba/bhbus-ba-na-iaa-hannover-2024-ii/

ok, ima mana, ali vidi se napredak u odnosu na starije King Longove koje sam gledao u BiH i ostalu kinesku braću. Naravno, svaki napredak znači i veću cijenu, ali mislim da su cijene opet puuuuuuno konkurentnije nego evropskih proizvođača.


Citat: Surinam  u 11 08, 2025, 09:22:00 PRIJEPODNEKinezi preko auta ulaze s punim gasom na tržište evrope. Očekujem i buseve i kamione u nekom budućem periodu.
Srbija puna malih auta. A evo i sa Higerom napadaju momački (doduše u kombinaciji sa Bugarskom nadogradnjom). A sve jer Kina i Srbija imaju sporazum i nema carine. I onda roke koke...
Za sada, BiH nema nikakav sporazum s njima i plaća se na sve cijena + 17% carine + 16% PDV, tako da za sada smo sigurni. Jer naše kompanije će radije za 225.000 eura uzeti par godina star EU bus cca 300-500.000 km, koji je prošao dječije bolesti i otkvitao sve, pa je sad pouzdan, ali i na dobrom glasu nego novog Kineza.
Higer je bio krenuo dobro, ali upravo servisi, opskrba dijelova i post-prodaja su ga i pokopali ovdje...

Marko NS

I grke ne treba zaboraviti dodati koji su uve sezone cinili jako veliki deo prevoza sa azijata kao nikad dosad.
Agencije indirektno zahtevaju Euro6 vozila posto sve ispod norme nece da plate a to se samo na parkingima skupi jako. Na nekim mestima se parking placa po euro normama , tu zna biti razlika isto velika za euro 3 zna da kosta po 300€ i vise skuplje parking nego za euro6. Tu mogu takodje kinezi jako da se umesaju ali neverujem da ce im to dozvoliti tako lako kao sto nisu ni za auta.

iLcapitano

Vozio sam se u par kineza, yutong, kinglong itd, iskustvo u ulozi putnika ne bas najbolje, radi se o autobusima u Saudijskoj Arabiji. Mislim da ih tamo ima najvise
Dosta, dosta su bučni, mislim na rad motora,klima puše i izbija odsvakle, bukvalno gdje je god sprovedena, da li je to sad razlog visokih temperatura u S.Arabiji i da li se to isto desava kod evropskih autobusa tipa Setra,Mercedes jer sam njih samo jos vidjao u S.Arabiji ne znam...
Nisam uspio vidjeti koliko su na satu imali

Triangle