Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - The_Dubster

#1
Prevoznici E-K / Kezele prijevoz, Pobjenik
08 12, 2024, 12:14:49 POSLIJEPODNE
KEZELE PRIJEVOZ I TURISTIČKA AGENCIJA j.d.o.o.
 Pobjenik 57, 

43240 Pobjenik
Hrvatska

#2
Prevoznici A-Đ / David turs, Lopare
12 11, 2024, 08:54:10 PRIJEPODNE
Trenutno nemamo inforamcija o adresi i kontaktima firme.

MAN koji je bio u Spasojević busu. Hvala Radenku za info i sliku.
#3
Prevoznici E-K / Kumpel touristik, Sarajevo
12 11, 2024, 08:52:52 PRIJEPODNE
Trenutno nemamo inforamcija o adresi i kontaktima firme.

Starliner koji je bio u Spasojević busu. Hvala Radenku za info i sliku.
#4
Prevoznici R-Ž / Val motors, Zagreb
06 11, 2024, 11:00:01 PRIJEPODNE
Val motors, Zagreb[/b
Ulica Isidora Kršnjavoga 1,
Zagreb
info@val-motors.hr
+385 91 1211 111




Po registraciji se vidi da je ovo 4. bus u floti, a stigao je ove godine.
Prethodno su tu Setra petica, MAN Lion's Coach i troosovinski Tourismo
#5
Prevoznici A-Đ / Cera bus, Istočna Ilidža
21 10, 2024, 21:00:02 POSLIJEPODNE
Vanlinijski prevoz lica CERA BUS Slavko Janković s.p Istočna Ilidža
Grbavička 6, Kula, 
71123 Istočna Ilidža

ovog viđam sigurno 5 godina, ali sam tek sad skontao da zapravo nemamo teme...

#6
Prevoznici A-Đ / A&B Bus, Laktaši
21 10, 2024, 20:13:42 POSLIJEPODNE
A&B Bus Laktaši
Šoše Mažara 171 
Laktaši

066/356-276
borislavudovcic@gmail.com


Ekipi hvala za slike i informacije i još jednom im želimo svu sreću sa radom :)








#7
Prevoznici R-Ž / RT Travel, Novi Sad
27 09, 2024, 08:32:47 PRIJEPODNE
RT Travel
Veselina Masleše 16 lokal 2
21000 Novi Sad

www.rttravel.rs


Buseve ove firme smo već imali na našim društvenim mrežama, ali evo izgleda da su na forumu po prvi put
#8
Prevoznici R-Ž / Taxi Tabo, Orebić
27 09, 2024, 08:21:49 PRIJEPODNE
Taxi Tabo
Pelješka 7
 20250 Orebić


+385 98 280 309



#9
Prevoznici iz Makedonije / Oli-travel, Kumanovo
26 08, 2024, 09:51:15 PRIJEPODNE
Oli-travel
ul. Bajram Šabani br.4
Kumanovo

+389 31 412 333


#10
Prevoznici E-K / Hiperion, Beograd
26 08, 2024, 09:49:46 PRIJEPODNE
Privredno društvo za prevoz robe i putnika Hiperion d.o.o.
Narodne Omladine,
11211 Palilula-Beograd


Sada već rijedak primjerak koji se može vidjeti na cestama :)
#11
Prevoznici A-Đ / Adex turs, Živinice
13 08, 2024, 08:36:13 PRIJEPODNE
ADEX TURS d.o.o. Živinice
ul. Željeznička br. 4
75270 Živinice
Bosna i Hercegovina

+387 63 877 717
+387 63 974 208

adexturs@gmail.com



Hvala Adelu što se javio sa slikama i informacijama. Bus je inače ex-Manojlović
#12
Prevoznici A-Đ / Duo, Neum
17 07, 2024, 12:30:49 POSLIJEPODNE
DUO d.o.o. Neum
ulica Put sv. Ante bb
88390 Neum

 


Autobus je ex-Hare, a hvala Ahmetu za sliku. Za sada jedini autobus u floti.
#13
Prevoznici E-K / Globus bus, Niš
17 07, 2024, 09:10:18 PRIJEPODNE
Informacije o prevozniku će biti ubačene naknadno.

#14
Prevoznici A-Đ / Aston, Vranje
12 07, 2024, 11:17:01 PRIJEPODNE
Aston
Janka Veselinovića br 51
7500 Vranje
Srbija

+381 62 8673323



Aston sa Astron :)


#15
Prevoznici iz Makedonije / Miks turs, Skopje
01 07, 2024, 15:07:08 POSLIJEPODNE
Društvo za transport, trgovija i uslugi Miks turs doo uvoz-izvoz
Prizrenska 2 15
1000 Skopje






Prebačeno iz teme "Ostali prevoznici iz Makedonije"
autor: Marko_BL417 od 09, 2023
#16
Prevoznici iz Makedonije / File turs, Kratovo
24 06, 2024, 10:28:31 PRIJEPODNE
File turs
Mirce Acev
Kratovo

+389 70 440 211


#17
Prevoznici E-K / Gedy turs, Živinice
20 06, 2024, 11:54:50 PRIJEPODNE
Javni prevoz putnika Gedy Turs Živinice
Dom 52
Živinice

062/120-995


Još jedna nova firma u BiH. Bus nam je svima dobro poznat odakle je, a pitanje je šta je još registrovano na ovu firmu?



#18
Prevoznici iz Makedonije / Dimaks travel, Ohrid
11 06, 2024, 11:40:31 PRIJEPODNE
Dimaks travel
s.Gorno Lakocherej
Ohrid







Mislim da je ovo onaj ex-Vincek, pa neko u Sloveniji pa završio ovdje?
#19
Prevoznici iz Crne Gore / R-Line Company, Herceg Novi
11 06, 2024, 11:20:18 PRIJEPODNE
R-LINE COMPANY
BIJELA ŠKOLJKA BR.B4

rlinecompany.cg@gmail.com
+38269286605




Može li neko detektovati proizvođača (karoseristu) i model?
#20
Pošto imamo problema sa portalom gdje je ograničen pristup, a pošto je ova priča jako interesantna i bitna, barem meni, osim na portalu, ponovit ću isti članak i ovdje kao posebnu temu.


Imotski je odavno poznat kao grad koji ima najviše Mercedes auta po glavi stanovnika i koji se definitivno poistovjetio sa ovim brendom. O tome govori i spomenik popularnoj Miniki koji je u završnom stadiju i koji će zvanično biti prezentovan i otvoren kroz par dana. Gospodin Tihomir Lelas, vlasnik kompanije Perla svjetska putovanja iz Imotskog, je otišao i korak dalje pa je postao i vlasnik oldtimer autobusa Mercedes O302. Ništa novo u Imotskom, rekli bi, ali na drugi pogled ovaj autobus je itekako zanimljiv, pa evo kratke priče o gospodinu Lelasu i njegovom najnovijem najstarijem autobusu.

,,Za nas, Imoćane, je Mercedes najjeftinije auto, posebno kada računate tri faktora: nabavna cijena, amortizacijska i prodajna cijena. Zbog toga je Mercedes najjeftinije auto, a to najbolje shvataju oni koji su ga imali. Bilo da se radi o putničkom autu, teretnom ili autobusu", započeo je priču za Portal BHBus.ba gospodin Lelas.

Gospodin Lelas je već dugo u autobuskoj industriji, iduće godine je obljetnica od punih 40 godina kako je za volanom autobusa i involviran u ovaj svijet. ,,Od 1985. godine sam za volanom i počeo sam u kompaniji Zagrebački transporti, današnja Croatia bus, i prvi autobus koji sam vozio je bio upravo Mercedes O302. S obzirom da je sve s njim krenulo i da iduće godine slavim obljetnicu od 40 godina rada, poželio sam da na tu obljetnicu kupim sebi upravo taj, za mene jako poseban, autobus", nastavlja gospodin Lelas i onda pojašnjava kako je išao proces traženja i nabavke ovog zaista fenomenalnog i u današnje vrijeme rijetkog autobusa: ,,Ovo je također i jedan vid zahvale ovom autobusu. Zahvaljujući autobusu ja sam napravio sve u životu, odgojio i odškolovao djecu, milione putnika prevezao, s njima doživio i lijepe i ne baš tako lijepe trenutke, obišao čitavu Evropu... Potraga i kupovina nije bila jednostavna, pošto se dugo ovo tako reći kuhalo, ali konkretni koraci su napravljeni prošle godine. Preko društvenih mreža uspio sam naći jedan Mercedes O302 u Srbiji, u Čačku. Međutim, čovjek mi kaže da je počeo restauraciju vozila i kada smo otišli da ga pogledamo vozilo je bilo prilično rastavljeno zbog cijelog procesa. Bio sam spreman da se tamo cijeli proces restauracije i završi pa da ga tek onda mi dovezemo ovako, međutim čovjek se ipak odlučio iz nekih razloga da ne ide u završetak radova i dalju prodaju, tako da je ta priča završena. Nismo se predavali, tražili smo dalje i dobili smo info da ima još jedan takav u Sloveniji, koji je ispravan i registrovan te u aktivnom radu."

Priča sa vlasnikom u Sloveniji je također bila teška i spora. Nakon dužeg traženja vlasnika i kontakta, stvari se ipak nisu odvijale kako je zamišljeno. ,,Kada sam nazvao gospodina Vinka u Sloveniji da pitam za autobus, on je onako oštro na prvu rekao da autobus nije za prodaju. Rekao sam ok, ja sam zainteresovan, ako i kada bude na prodaju javite mi se. Onda me je pitao a šta bi ja s njim radio na šta sam mu odgovorio da ja ne bi ništa s njim radio i objasnio mu ovu situaciju koju sam već i vama gore ispričao. Na tome je i ostalo, ali je valjda njega impresionalo zbog čega ja kupujem taj autobus, dakle ne zbog čiste komercijalizacije nego zbog više emotivnih razloga pa me je početkom ove godine nazvao i kaže on meni da je on ipak u godinama i da bi on da taj autobus proda. Za desetak dana sam otišao gore kod njega i imao sam šta vidjeti. Autobus garažiran, ispravan, registrovan... Ma ljepota", skoro u jednom dahu nam je ispričao gospodin Lelas.

,,Čovjek me je pitao da li ja imam garažu, na što sam rekao da imamo sve adekvatne uslove da autobus mazimo i pazimo. Ponovio sam da me kupovina zanima isključivo iz zahvalnosti prema tom vozilu i za svoj vlastiti gušt. Dogovorili smo se da kupovinu obavimo kraj četvrtog, početak petog mjeseca. U međuvremenu se javio zainteresirani kupac iz Austrije, koji je nudio velike pare za njega, ali gospodin Vinko mu je rekao da je dogovor već napravljen i da pare nisu bitne. Iako je sve izgledalo odlično, ipak sam imao male brige u kakvom je zaista stanju vozilu, međutim kada smo krenuli i kada sam vidio knedlu u grlu gospodina Vinka te suze njegove gospođe sve brige oko stanja vozila su momentalno nestale. Znao sam da je to to. Mi smo po povratku spavali u Zagrebu i ujutro za doručkom me zove gospodin Vinko da vidi dokle smo i kaže da nije spavao cijelu noć i da prvi put nakon 40 godina taj autobus nije prenoćio u njegovoj garaži. Morao sam da mu obećam da ćemo po dolasku kući obavezno poslati sliku iz garaže kako bi i on mogao da napokon zaspi i da zna da je u sigurnim rukama," ispričao nam je gospodin Lelas.

Autobus je iz 1968. godine, a vrijedi istaći da je originalni Nijemac te da nije jedan od ex-yu varijanti koje su se pravile u Jugoslaviji, a o čemu smo prisali ranije na našem portalu. Prvi vlasnik vozila je bila kompanija SAP (Slovenski Avto Promet) Ljubljana, nakon čega prelazi u privatne ruke jednog čovjeka kod kojeg je bio cijelo vrijeme. O kilometraži ne bespotrebno pričati s obzirom na godine i uslove rada, ali slobodno zaključujemo da je tu negdje oko tri miliona kilometara. Kod vlasnika u Sloveniji je obišao skoro cijelu Evropu – od Francuske do Norveške. Opremljen je sa linijskim motorom snage 190 konja i ručnim mjenjačem sa pet brzina plus rikverc. Kapacitet vozila je 45 sjedišta plus dva za vozačku posadu i vozač. Imali smo sreću i da se kratko provozamo autobusom i možemo reći da su originalna sjedišta i dalje sa aspekta udobnosti fantastična i da bi postidjeli svaki današnji novi autobus.

Interesantno je kada se obara naslonjač da se pomjera i sjedalo što dalje dodatnu komociju. Vozilo je ipak moralo biti malo prilagođeno modernim uslovima, pa je Sütrak klima ubačena naknadno, kao i frižider te MP3/radio player sa pojačalom i mikrofonom. Ostalo je sve u manje-više originalnom i fabričkom stanju. Interesantno je da su na prednjoj osovini opruge, a nazad federi, ali kako ističe gospodin Lelas – to niko od profesionalnih vozača ne bi mogao primjetiti zbog načina kako je urađeno i kakva je udobnost tokom vožnje, te bi svi rekli da se radi o klasičnom zračnom ovjesu. Vozilo će za par dana da dobije i odgovarajuće oldtimer tablice i licence te će moći da se i aktivno koristi. Naravno, biće potrebno i malo šminkanja te estetskih zahvata, ali ništa previše čime bi se ugrozio njegov originalni izgled. Prema dostupnim informacijama, u cijeloj Evropi postoji 6 ili 7 registrovanih Mercedes O302, a od toga se dva nalaze u Hrvatskoj. Prvi se nalazi u Muzeju oldtimera Presečki, ali se radi o prigradskoj izvedbi iz 1971. godine, dok je ovaj ipak stariji i originalna turistička izvedba.

Gospodin Lelas u svojoj firmi također drži uglavnom Mercedes vozila – Sprintere, Tourismo i Travego te jedan O404 model te naravno Setru čime se potvrđuje kao veliki ljubitelj ovog brenda. On također ima još dva oldtimera – Opel Kadett i naravno – Mercedes Miniku. Sada je svojoj kolekciji dodao i Mercedes autobus čime je ispunio svoju dugogodišnju želju, a nama ljubiteljima autobusa iz BiH pružio priliku da u komšiluku posjetimo i vidimo jedan zaista fantastičan autobus.
Zahvaljujemo se gospodinu Lelasu na gostoprimstvu i informacijama za autobus, kao i pruženoj prilici da ga detaljno obiđemo, poslikamo i napravimo jedan krug! Nadamo se da ćete uživati u fotografijama koje smo napravili: