Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - The_Dubster

#41
Prevoznici E-K / Globus bus, Niš
17 07, 2024, 09:10:18 PRIJEPODNE
Informacije o prevozniku će biti ubačene naknadno.

#42
Prevoznici A-Đ / Aston, Vranje
12 07, 2024, 11:17:01 PRIJEPODNE
Aston
Janka Veselinovića br 51
7500 Vranje
Srbija

+381 62 8673323



Aston sa Astron :)


#43
Prevoznici iz Makedonije / Miks turs, Skopje
01 07, 2024, 15:07:08 POSLIJEPODNE
Društvo za transport, trgovija i uslugi Miks turs doo uvoz-izvoz
Prizrenska 2 15
1000 Skopje






Prebačeno iz teme "Ostali prevoznici iz Makedonije"
autor: Marko_BL417 od 09, 2023
#44
Prevoznici iz Makedonije / File turs, Kratovo
24 06, 2024, 10:28:31 PRIJEPODNE
File turs
Mirce Acev
Kratovo

+389 70 440 211


#45
Prevoznici E-K / Gedy turs, Živinice
20 06, 2024, 11:54:50 PRIJEPODNE
Javni prevoz putnika Gedy Turs Živinice
Dom 52
Živinice

062/120-995


Još jedna nova firma u BiH. Bus nam je svima dobro poznat odakle je, a pitanje je šta je još registrovano na ovu firmu?



#46
Prevoznici iz Makedonije / Dimaks travel, Ohrid
11 06, 2024, 11:40:31 PRIJEPODNE
Dimaks travel
s.Gorno Lakocherej
Ohrid







Mislim da je ovo onaj ex-Vincek, pa neko u Sloveniji pa završio ovdje?
#47
Prevoznici iz Crne Gore / R-Line Company, Herceg Novi
11 06, 2024, 11:20:18 PRIJEPODNE
R-LINE COMPANY
BIJELA ŠKOLJKA BR.B4

rlinecompany.cg@gmail.com
+38269286605




Može li neko detektovati proizvođača (karoseristu) i model?
#48
Pošto imamo problema sa portalom gdje je ograničen pristup, a pošto je ova priča jako interesantna i bitna, barem meni, osim na portalu, ponovit ću isti članak i ovdje kao posebnu temu.


Imotski je odavno poznat kao grad koji ima najviše Mercedes auta po glavi stanovnika i koji se definitivno poistovjetio sa ovim brendom. O tome govori i spomenik popularnoj Miniki koji je u završnom stadiju i koji će zvanično biti prezentovan i otvoren kroz par dana. Gospodin Tihomir Lelas, vlasnik kompanije Perla svjetska putovanja iz Imotskog, je otišao i korak dalje pa je postao i vlasnik oldtimer autobusa Mercedes O302. Ništa novo u Imotskom, rekli bi, ali na drugi pogled ovaj autobus je itekako zanimljiv, pa evo kratke priče o gospodinu Lelasu i njegovom najnovijem najstarijem autobusu.

,,Za nas, Imoćane, je Mercedes najjeftinije auto, posebno kada računate tri faktora: nabavna cijena, amortizacijska i prodajna cijena. Zbog toga je Mercedes najjeftinije auto, a to najbolje shvataju oni koji su ga imali. Bilo da se radi o putničkom autu, teretnom ili autobusu", započeo je priču za Portal BHBus.ba gospodin Lelas.

Gospodin Lelas je već dugo u autobuskoj industriji, iduće godine je obljetnica od punih 40 godina kako je za volanom autobusa i involviran u ovaj svijet. ,,Od 1985. godine sam za volanom i počeo sam u kompaniji Zagrebački transporti, današnja Croatia bus, i prvi autobus koji sam vozio je bio upravo Mercedes O302. S obzirom da je sve s njim krenulo i da iduće godine slavim obljetnicu od 40 godina rada, poželio sam da na tu obljetnicu kupim sebi upravo taj, za mene jako poseban, autobus", nastavlja gospodin Lelas i onda pojašnjava kako je išao proces traženja i nabavke ovog zaista fenomenalnog i u današnje vrijeme rijetkog autobusa: ,,Ovo je također i jedan vid zahvale ovom autobusu. Zahvaljujući autobusu ja sam napravio sve u životu, odgojio i odškolovao djecu, milione putnika prevezao, s njima doživio i lijepe i ne baš tako lijepe trenutke, obišao čitavu Evropu... Potraga i kupovina nije bila jednostavna, pošto se dugo ovo tako reći kuhalo, ali konkretni koraci su napravljeni prošle godine. Preko društvenih mreža uspio sam naći jedan Mercedes O302 u Srbiji, u Čačku. Međutim, čovjek mi kaže da je počeo restauraciju vozila i kada smo otišli da ga pogledamo vozilo je bilo prilično rastavljeno zbog cijelog procesa. Bio sam spreman da se tamo cijeli proces restauracije i završi pa da ga tek onda mi dovezemo ovako, međutim čovjek se ipak odlučio iz nekih razloga da ne ide u završetak radova i dalju prodaju, tako da je ta priča završena. Nismo se predavali, tražili smo dalje i dobili smo info da ima još jedan takav u Sloveniji, koji je ispravan i registrovan te u aktivnom radu."

Priča sa vlasnikom u Sloveniji je također bila teška i spora. Nakon dužeg traženja vlasnika i kontakta, stvari se ipak nisu odvijale kako je zamišljeno. ,,Kada sam nazvao gospodina Vinka u Sloveniji da pitam za autobus, on je onako oštro na prvu rekao da autobus nije za prodaju. Rekao sam ok, ja sam zainteresovan, ako i kada bude na prodaju javite mi se. Onda me je pitao a šta bi ja s njim radio na šta sam mu odgovorio da ja ne bi ništa s njim radio i objasnio mu ovu situaciju koju sam već i vama gore ispričao. Na tome je i ostalo, ali je valjda njega impresionalo zbog čega ja kupujem taj autobus, dakle ne zbog čiste komercijalizacije nego zbog više emotivnih razloga pa me je početkom ove godine nazvao i kaže on meni da je on ipak u godinama i da bi on da taj autobus proda. Za desetak dana sam otišao gore kod njega i imao sam šta vidjeti. Autobus garažiran, ispravan, registrovan... Ma ljepota", skoro u jednom dahu nam je ispričao gospodin Lelas.

,,Čovjek me je pitao da li ja imam garažu, na što sam rekao da imamo sve adekvatne uslove da autobus mazimo i pazimo. Ponovio sam da me kupovina zanima isključivo iz zahvalnosti prema tom vozilu i za svoj vlastiti gušt. Dogovorili smo se da kupovinu obavimo kraj četvrtog, početak petog mjeseca. U međuvremenu se javio zainteresirani kupac iz Austrije, koji je nudio velike pare za njega, ali gospodin Vinko mu je rekao da je dogovor već napravljen i da pare nisu bitne. Iako je sve izgledalo odlično, ipak sam imao male brige u kakvom je zaista stanju vozilu, međutim kada smo krenuli i kada sam vidio knedlu u grlu gospodina Vinka te suze njegove gospođe sve brige oko stanja vozila su momentalno nestale. Znao sam da je to to. Mi smo po povratku spavali u Zagrebu i ujutro za doručkom me zove gospodin Vinko da vidi dokle smo i kaže da nije spavao cijelu noć i da prvi put nakon 40 godina taj autobus nije prenoćio u njegovoj garaži. Morao sam da mu obećam da ćemo po dolasku kući obavezno poslati sliku iz garaže kako bi i on mogao da napokon zaspi i da zna da je u sigurnim rukama," ispričao nam je gospodin Lelas.

Autobus je iz 1968. godine, a vrijedi istaći da je originalni Nijemac te da nije jedan od ex-yu varijanti koje su se pravile u Jugoslaviji, a o čemu smo prisali ranije na našem portalu. Prvi vlasnik vozila je bila kompanija SAP (Slovenski Avto Promet) Ljubljana, nakon čega prelazi u privatne ruke jednog čovjeka kod kojeg je bio cijelo vrijeme. O kilometraži ne bespotrebno pričati s obzirom na godine i uslove rada, ali slobodno zaključujemo da je tu negdje oko tri miliona kilometara. Kod vlasnika u Sloveniji je obišao skoro cijelu Evropu – od Francuske do Norveške. Opremljen je sa linijskim motorom snage 190 konja i ručnim mjenjačem sa pet brzina plus rikverc. Kapacitet vozila je 45 sjedišta plus dva za vozačku posadu i vozač. Imali smo sreću i da se kratko provozamo autobusom i možemo reći da su originalna sjedišta i dalje sa aspekta udobnosti fantastična i da bi postidjeli svaki današnji novi autobus.

Interesantno je kada se obara naslonjač da se pomjera i sjedalo što dalje dodatnu komociju. Vozilo je ipak moralo biti malo prilagođeno modernim uslovima, pa je Sütrak klima ubačena naknadno, kao i frižider te MP3/radio player sa pojačalom i mikrofonom. Ostalo je sve u manje-više originalnom i fabričkom stanju. Interesantno je da su na prednjoj osovini opruge, a nazad federi, ali kako ističe gospodin Lelas – to niko od profesionalnih vozača ne bi mogao primjetiti zbog načina kako je urađeno i kakva je udobnost tokom vožnje, te bi svi rekli da se radi o klasičnom zračnom ovjesu. Vozilo će za par dana da dobije i odgovarajuće oldtimer tablice i licence te će moći da se i aktivno koristi. Naravno, biće potrebno i malo šminkanja te estetskih zahvata, ali ništa previše čime bi se ugrozio njegov originalni izgled. Prema dostupnim informacijama, u cijeloj Evropi postoji 6 ili 7 registrovanih Mercedes O302, a od toga se dva nalaze u Hrvatskoj. Prvi se nalazi u Muzeju oldtimera Presečki, ali se radi o prigradskoj izvedbi iz 1971. godine, dok je ovaj ipak stariji i originalna turistička izvedba.

Gospodin Lelas u svojoj firmi također drži uglavnom Mercedes vozila – Sprintere, Tourismo i Travego te jedan O404 model te naravno Setru čime se potvrđuje kao veliki ljubitelj ovog brenda. On također ima još dva oldtimera – Opel Kadett i naravno – Mercedes Miniku. Sada je svojoj kolekciji dodao i Mercedes autobus čime je ispunio svoju dugogodišnju želju, a nama ljubiteljima autobusa iz BiH pružio priliku da u komšiluku posjetimo i vidimo jedan zaista fantastičan autobus.
Zahvaljujemo se gospodinu Lelasu na gostoprimstvu i informacijama za autobus, kao i pruženoj prilici da ga detaljno obiđemo, poslikamo i napravimo jedan krug! Nadamo se da ćete uživati u fotografijama koje smo napravili:








#49
Prevoznici A-Đ / Bus Travel, Šimanovci
26 04, 2024, 09:44:37 PRIJEPODNE
Bus travel
Prhovačka 69
22310 Šimanovci

+381 62 400 840
bustraveldoo@gmail.com



#50
Prevoznici R-Ž / TiS tours, Derventa
05 04, 2024, 10:08:23 PRIJEPODNE
TiS tours Derventa
Karađorđeva 78
Derventa

+387 65 540 092




Novi prevoznik, hvala Saši za slike u inbox na fb







#51
Prevoznici E-K / Kavaz travel, Banovići
29 03, 2024, 19:52:59 POSLIJEPODNE
Kavaz Travel
Božićka Banovića br.6,
75290 Banovići

061 996 815


Ovo je za sada prvi bus, vidi se i odakle je. Hvala Damiru za poslanu sliku
#52
Prevoznici iz Slovenije / Prevozi Gaube, Ljutomer
24 03, 2024, 17:06:38 POSLIJEPODNE
Avtobusni prevozi Gaube, d.o.o.
Stara cesta 28,
9240 Ljutomer

+386 31 766 169





#53
Prevoznici R-Ž / SF Promet, Solin
24 03, 2024, 17:02:45 POSLIJEPODNE
SF Promet, obrt za usluge
vl. Stipe Farkaš
Zgon 38A,
Solin





zna li neko više nešto o ovoj firmi?
#54
Prevoznici E-K / I. & G. Tours, Podstrana
11 03, 2024, 08:18:55 PRIJEPODNE
I. & G. TOURS j.d.o.o.
Gospe u siti 46
HR-21312 Podstrana

Mob: +385 95 865 4900 – Gordan
Mob: +385 99 333 3727 – Ivan

www.igtours.hr



#55
Prevoznici R-Ž / Riho tours, Breza
11 02, 2024, 07:50:27 PRIJEPODNE
Riho tours d.o.o.
Mahala bb
71370 Breza
Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 61 935 785
rihotours@gmail.com


Nakon par godina poslovanja kao strikntno turistička agencija, nabavili su i prvi bus. MAN je stigao od Konjictransa i hvala vlasniku za poslanu sliku
#56
Prevoznici E-K / Grade tours, Čačak
04 02, 2024, 16:00:04 POSLIJEPODNE
GRADETRANS D.O.O
Preduzeće za transport, promet i usluge

Ulica 550 br. 42,
32000 Čačak
Srbija


Nisam načisto jel ovo turs ili tours, al zbog natpisa na busu idemo sa Tours. Također, firma djeluje pod nazivom Gradetrans i imaju svoje kamione. Odnedavno su tek počeli i sa busevima pa ćemo vremenom vidjeti kako je tačan naziv firme.

Uglavnom, imaju Neoplan Citiyliner N1216 HD, VDL Synergy, Setru 431 DT i ovog Mercedes Tourisma. Relativno česti gosti u Sarajevu




#57
Prevoznici A-Đ / Delfin, Pobrežje
30 01, 2024, 08:17:53 PRIJEPODNE
Delfin prijevoz putnika
vl. Zdenko Miletić
Milakov do 18
Pobrežje


Nedjelja navečer kod hotela Hills
#58
Prevoznici iz Crne Gore / Cicmil prevoz, Plužine
25 01, 2024, 15:15:29 POSLIJEPODNE
Lazara Sočice C - 38
Plužine



Ovog prvi put vidim, slikan danas u Lukavici?
Izgleda da imaju veze i sa raftingom
#59
Prevoznici A-Đ / AS Tours, Prnjavor
15 01, 2024, 08:07:53 PRIJEPODNE
Prevoz putnika "AS Tours" Prnjavor
Karađorđeva br 5.
065 686 658


Hvala vlasniku što nam se javio sa slikom i informacijama
#60
Prevoznici A-Đ / Dalex, Pula
13 01, 2024, 12:18:33 POSLIJEPODNE
Dalex
Obrt za prijevoz
Vl. Aleksandar Počeko
Sv. Kancijana 3
Pula



Osim ovog imaju i jedan Sprinter